Maszyna 777

  1. Automat Do Gier 40 Mega Clover Gra Za Darmo Bez Rejestracji: Czy skontaktowałeś się z kasynem i powiedziałeś im o swoim problemie.
  2. Misje W Kasynie - Jest to dodatek do 20 nowych gier dodanych w listopadzie.
  3. Gry Darmowe Hazardowe Owoce: Gry hazardowe online w Australii są regulowane przez Interactive Gambling Act (Iga) z 2024 roku.

Maszyny hazardowe torun

Darmowe Gry Online W Ruletkę Kasynową
Graj w dowolne gry, nie ma żadnych ograniczeń.
Darmowe Gry Hazardowe Karciane
Ranking jest klasyfikowany według liczby ringów turniejowych, następnie według liczby wygranych pozostałych do następnego ringu turniejowego, a na koniec według łącznej kwoty wygranych żetonów w tym turnieju.
Istnieją różne rodzaje starć każdego dnia w kilku grach, które działają przez określony czas.

Najlepsza ruletka bez depozytu kasyna

Gry Kasyno Online Za Darmo
Jego łatwość użycia w połączeniu z szeroką gamą funkcji zapewnia jedną z najlepszych usług aplikacji szpiegowskich.
Gry Hazardowe Za Darmo Net
Możesz znaleźć więcej informacji na ich temat w poniższej tabeli, a także rekomendację dla najlepszego kasyna online, które oferuje je.
Online Kasyno Wpłata Przez Telefon

Poznaj opinie gdańskich Dyrektorów

Dr Agata Hofman

Mama 5 dzieci, dyrektor Przedszkola Gedania 1922 i oraz creoGedanii.

Jako pedagog i osoba zaangażowana w tworzenie nowy rozwiązań w edukacji od ponad 20 lat , ale przede wszystkim jako mama 5 dzieci, uważam, że projekt GratoSfera jest jednym z niezbędnych rozwiązań dla utrzymania stabilności psyche-emocjonalnej dzieci w szkołach publicznych. Obserwując pogarszający się poziom dobrostanu dzieci i młodzieży (m.in. Polska na 2. w Europie pod kątem samobójstw nieletnich), spadek aktywności rodzicielskiej w ramach stwarzania dzieciom okazji do swobodnej zabawy oraz coraz większe zaangażowanie dzieci i młodzieży w wielogodzinne korzystanie z narzędzi TIK należy dołożyć wszelkich starań, aby zorganizować i przywrócić przestrzeń zabawy w dzieciństwie. Jednym z prostszych rozwiązań jest GratoSfera, która umożliwia codzienną, swobodną zabawę w przestrzeni edukacji publicznej.

Agnieszka Tomasik

doktor nauk humanistycznych, pedagog specjalny, mediatorka, dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8, koordynatorka innowacyjnego projektu łączącego nauczycieli „Kreatywna Pedagogika”.

Mam sentyment do swobody z dawnych lat, gdy dzieci nabywały kompetencje w drodze ze szkoły domu, gdy na szyi nosiły przysłowiowy klucz od domu, a na podwórkach uczyły się pierwszych negocjacji, których przedmiotem był teren zabawy albo rola w grupie. Gdy zabrano dzieciom tę swobodę, podwórka, klucze i samodzielność, odebrano im też możliwość uczenia się ról społecznych i kompetencji miękkich w naturalnych warunkach współpracy rówieśniczej. Zabrakło treningu rozwiązywania problemów samodzielnie, bez podpowiedzi dorosłych. Odebrano czas zabaw kreatywnych, gdzie trzeba wymyślić coś z niczego, zapewniając niezliczoną ilość zajęć pozalekcyjnych, potrzebnych bardziej rodzicom niż ich dzieciom. GratoSfera daje tę możliwość swobodnej zabawy bez ingerencji rodziców i nauczycieli, kontaktów rówieśniczych na własnych zasadach, zabawy z przypadkowych przedmiotów, które przeobrażają zwykły świat w ten alternatywny, wspólnie tworzony z przyjaciółmi. GratoSfera jest dla mnie projektem, dzięki któremu pomagamy dzieciom uwolnić się od naszych wyobrażeń o nich samych i oczekiwań, jak mają najefektywniej spędzać czas. To, co dzieje się wśród nich w tych chwilach spędzanych bez stymulacji dorosłych, może być dla nich szansą na rozwój umiejętności nieodzownych w dorosłym życiu i talentów, jakie czasem nadmierna presja skutecznie wygasza.

Beata Wołkanowska

Dyrektor w Szkole Podstawowej nr 60 w Gdańsku; w GratoSferze od 2019 roku.  

Prywatnie jako matka trzech synów, spędzająca każdą możliwą chwilę w przyczepie kempingowej nad brzegiem jeziora od zawsze podziwiałam kreatywność dzieci i ich milion pomysłów na zastosowanie jednego patyka, gałęzi i dla mnie rzeczy już niepotrzebnych. Przed przystąpieniem do projektu odwiedziłam GratoSferę przy GKS Gedania 1922 i wiedziałam, że ja też chcę to mieć. I, że w SP 60 będzie na to przestrzeń. Zobaczyłam grupę dzieci bawiących się razem, wspólnie, radośnie i głośno. Zobaczyłam grupę szczęśliwych dzieciaków współpracujących bez ingerencji nauczyciela. Obraz cudowny, wspaniały z olbrzymią dawką pozytywnej energii.

 

W naszej GratoSferze królują opony, miotły i rowerki. Są też koce i sprzęty domowe, które wcześniej pełniły zupełnie inne role. Dzieci są brudne ale szczęśliwe. Rodzice zrozumieli, że nie ma złej pogody, tylko nieodpowiednie ubrania. Nauczyciele nauczyli się otwierać mega ciężkie drzwi kontenera morskiego bo zawsze towarzyszą im odgłosy radości. Zgodnie z Planem Daltona, który jest dla nas ważny opieramy nasze działania na filarach odpowiedzialności, współpracy, samodzielności. GratoSfera to jedna wielka szkoła współpracy, samodzielności i odpowiedzialności. Rozwija wiele kompetencji miękkich w cudownie prosty sposób. Przez zabawę bez stresów i przymusu. Czyż to nie piękne? Zainteresowanych, niezdecydowanych zapraszam do kontaktu i odwiedzin w SP60.

Małgorzata Skwira

Dyrektor w Szkole Podstawowej nr 35 w Gdańsku; Szkoła w GratoSferze od 2021 roku.

Jako Szkoła Podstawowa nr 35 z Oddziałami Sportowymi bardzo się cieszymy, że mogliśmy dołączyć do Projektu GratoSfery. którego założeniem jest swobodna zabawa dzieci z wykorzystaniem przedmiotów wydawałoby się już niepotrzebnych, czasami nawet popsutych, niepasujących do siebie. Projekt budził trochę wątpliwości wśród nauczycieli, którzy obawiali się o bezpieczeństwo dzieci podczas takich zabaw. Jak wykazała jednak praktyka – jasne zasady określające udział w zabawie, szkolenia, które przeszli nauczyciele, współpraca z rodzicami, pomogły pozbyć się tych obaw. Największą satysfakcją jest dla nas obecnie obserwowanie naszych uczniów, którzy z ogromną, nieskrępowaną radością biegną do naszego drewnianego domku, aby móc się pobawić na świeżym powietrzu – nie pięknymi zabawkami, ale właśnie gratami. To daje im mnóstwo możliwości do kreatywnego myślenia, związanego z wymyślaniem nowych przedmiotów, ich konstruowaniem, tworzeniem przestrzeni, w których mogą prowadzić gry. Takie działania rozwijają nie tylko wyobraźnię, ale i motorykę naszych najmłodszych uczniów. Sprzyjają współpracy w grupie, tworzenia niewymuszonych relacji. Radosnym okrzykom. Dzieci po zabawie w GratoSferze wracają z energią do dalszej nauki , z otwartymi umysłami i przede wszystkim uśmiechem na ustach. Z całych sił rekomendujemy Projekt GratoSfery i dziękujemy Panu Kamilowi Maciaszkowi za zarażenie nas tą ideą.

Zobacz co mówią
o Nas inni.

1 comment

Comments are closed.

This website stores cookies on your computer. Cookies Policy